Wednesday, December 31, 2014

Onzin

Ik heb echt de schurft aan goede voornemens en van die "new year, new me"-onzin, maar feit is wel dat de challenge die ik wil gaan doen op 1 januari begint....
En feit is ook dat ik per na de kerstvakantie weer fulltime werk en daarom het een en ander ga omgooien....

Dan toch "New year, new me" dan?

Maar even over die challenge...

Ik wil al heel lang iets met yoga doen, omdat ik heb gemerkt dat ik me heel erg lekker voel na een yoga sessie, hoe kort ook...
Stomtoevallig (ik weet ook al echt niet eens meer hoe en waar), kwam ik op de site van Adrienne.
Yoga with Adrienne
Zij heeft allerlei yoga-video's die me erg aanspreken, zij als persoon spreekt me ook aan.
Trust me, ik heb al té veel yogavideo's gezien met vreselijk irritante voice-overs of gewoon irritante "juffen"...

Nu wil het dat Adrienne vanaf 1 januari een #30daysyoga challenge heeft en die wil ik dus gaan doen...



No comments:

Post a Comment